مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:302023-01-07سياسي

فارس آماده مواجهه با موج جدید کروناست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس میزان آمادگی مجموعه سلامت فارس را در برابر موج هشتم این بیماری، در وضعیت مطلوبی ارزیابی کرد.

- اسماعیل محبی پور شنبه 17 دی در یکصد و بیست و سومین نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کووید19 گفت: با توجه به کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح جامعه، شیوع سویه جدید این بیماری نگرانی هایی را برای مسوولان سلامت و دستگاه های اجرایی ایجاد کرده است.

او با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از سطح بالای آمادگی در برابر این بیماری برخوردار است، افزود: در شرایط کنونی به مشارکت بیش از پیش مردم در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیاز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به روحیه انسان دوستانه و تلاش های خداپسندانه مدافعان سلامت در بحران کروناویروس، زحمات ایثارگرانه و جهادی کادر بهداشت و درمان را قابل تجلیل خواند.

او با اعلام آمادگی استانداری فارس برای افزایش همکاری ها با مجموعه سلامت فارس ادامه داد: حفظ و ارتقای سلامت مردم، تنها وظیفه مجموعه سلامت نیست و برای تحقق این رسالت مهم، تمامی دستگاه های استان موظف به همکاری با این مجموعه هستند که به ویژه برای عبور از موج هشتم کروناویروس، این همکاری ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس آماده مواجهه با موج جدید کروناست

فارس آماده مواجهه با موج جدید کروناست