مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:352023-01-07اقتصادي

نقاط حادثه خیز همدان بر اساس اولویت بندی رفع خواهند شد


استاندار همدان با بیان اینکه 323 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به استان برای رفع نقاط حادثه خیز در نظر گرفته شد گفت: نقاط حادثه خیز بر اساس اولویت بندی رفع خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در جلسه ستاد راهبری وضعیت تصادفات استان با بیان اینکه سیاست و نگاه دولت سیزدهم این است که تمام توان خود را در راستای کاهش تصادفات به کار گیرد اظهار کرد: در سال 1401 که بعد از همه گیری کرونا نخستین سفرهای نوروزی انجام شد، از همه امکانات و ظرفیت استان در راستای کاهش تصادفات استفاده کردیم.

وی گفت: 6 ماه قبل از سفر رییس جمهور به استان، طرح های اولویت دار در مجموعه راه و شهرسازی با رویکرد تکمیل زیرساخت ها و رفع نقاط حادثه خیز، آماده کردیم و در جلسات سفر مطرح کردیم.

استاندار همدان با بیان اینکه 323 میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور به استان، برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یافت که قابل تقدیر است افزود: در جریان این سفر، 3500 میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه و شهرسازی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز استان بر اساس اولویت بندی احصا و سپس در رفع آن ها اقدام می شود گفت: اعتبارات تخصیص یافته در مدت سه سال انجام و پرداخت خواهد شد؛ بنابراین باید طرح ها را بر اساس اولویت بندی تکمیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط حادثه خیز همدان بر اساس اولویت بندی رفع خواهند شد

نقاط حادثه خیز همدان بر اساس اولویت بندی رفع خواهند شد