مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:402023-01-07ورزشي

مرام تختی بین ورزشکاران کمرنگ شده/ مربیان و رسانه ها مقصرند


یک پیشکسوت ورزش پهلوانی، مردم داری، کمک به محرومان، جوانمردی و عشق به وطن و مردم را از از ویژگیهای اخلاقی تختی نام برد و گفت: متاسفانه مرام تختی بین ورزشکاران ما کمرنگ شده است.

- مرام "تختی" بین ورزشکاران کمرنگ شده/ مربیان و رسانه ها مقصرند ایسنا/کرمانشاه یک پیشکسوت ورزش پهلوانی، مردم داری، کمک به محرومان، جوانمردی و عشق به وطن و مردم را از از ویژگیهای اخلاقی تختی نام برد و گفت: متاسفانه مرام تختی بین ورزشکاران ما کمرنگ شده است.

احمد شاملو، امروز(17 دی) به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی در گفت و گو با ایسنا، تختی را الگوی اخلاقی، منش پهلوانی و مردمداری برای ورزشکاران بویژه کشتی گیران خواند و اظهارکرد: جهان پهوان تختی در خانواده ای از طبقه پایین جامعه بدنیا آمد برای همین رنج طبقه زجر دیده جامعه را بخوبی می فهمید و در کنار آنها بود.

وی با بیان اینکه کمک به محرومین از سجایای اخلاقی مهم تختی بود، گفت: او به همه نیازمندان کمک می کرد و در زمان زلزله بویین زهرا پیشگام برای جمع آوری کمک به زلزله زدگان بود.

این پیشکسوت ورزش پهلوانی که کلکسیونی از عکس های جهان پهلوان تختی را جمع آوری کرده، گفت: تختی از خانواده ای مذهبی بود، به هیات های مذهبی رفت و آمد می کرد و با علمای دینی آن زمان در ارتباط بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرام تختی بین ورزشکاران کمرنگ شده/ مربیان و رسانه ها مقصرند

مرام تختی بین ورزشکاران کمرنگ شده/ مربیان و رسانه ها مقصرند