مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:402023-01-07فرهنگي

اول اسفند آخرین مهلت ارسال آثار جایزه ادبی «یوسف»


مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان گفت: اول اسفندماه آخرین مهلت ارسال آثار دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» است.

- محمد برخوردار در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به رونمایی از پوستر فراخوان دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در همدان طی روزهای اخیر اظهار کرد: فراخوان دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در حوزه داستان کوتاه دفاع مقدس در کشور منتشر شده و علاقمندان تا اول اسفند مهلت دارند آثارشان را به اداره کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استانها ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو رده سنی بزرگسال و نوجوان برگزار می شود و موضوع اصلی داستان ارسالی در حوزه دفاع مقدس، رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت است گفت: بخش ویژه جایزه  امسال به موضوع وحدت ملی- ایران قوی اختصاص دارد.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان تاکید کرد: در بخش ویژه داستان، آثار باید با محوریت وحدت ملی، ایران قوی باشند و در بخش جنبی جشنواره نیز شامل حوزه جبهه مقاومت، نقش بانوان در دفاع مقدس، جهاد تبیین و دفاع مقدس و جهاد تبیین و محور مقاومت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حجم آثار ارسالی نباید از چهار هزار کلمه بیشتر باشد گفت: داستان های ارسالی هم قبلاً در کتاب مستقل یا مشترک منتشر نشده باشند و شرکت کنندگان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اول اسفند آخرین مهلت ارسال آثار جایزه ادبی «یوسف»

اول اسفند آخرین مهلت ارسال آثار جایزه ادبی «یوسف»