مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:452023-01-07اقتصادي

تهاتراموال مازاد راهکار تامین اعتبار برای اجرای طرح پل ورودی فومن


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تهاتر اموال مازاد در گیلان برای تامین اعتبار پروژه پل ورودی فومن راهکاری سازنده است، گفت: این موضوع پیگیری و عملی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خیرالله خادمی ظهر شنبه در نشست بررسی موانع اجرای طرح پل روگذر کمربندی فومن در گزارشی به تشریح محدودیت های مالی دولت برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح پل روگذر فومن پرداخت.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تهاتر اموال مازاد راهکاری سازنده ای برای تأمین اعتبارات اجرای این طرح نیمه تمام است.

خادمی در ادامه برای پیگیری و عملی شدن این پیشنهاد در وزارت راه و شهرسازی قول مساعد داد.

اتمام پل ورودی فومن از مطالبات جدی مردم این شهرستان است خلیل بهروزی فر نماینده ی شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این نشست اتمام این طرح نیمه تمام را از مطالبات جدی مردم عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه فومن از شهرستان های گردشگرپذیر استان گیلان به شمار می رود تسریع در روند اجرای این پل که حدود 18 سال به طول انجامیده از اهمیت بالایی برخوردار است.

طرح های اولویت دار دولت عمرانی در گیلان مشکل تأمین مصالح ندارند مسعود کاظمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان نیز در ادامه این نشست با اشاره به سیاست های دولت برای تکمیل طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاتراموال مازاد راهکار تامین اعتبار برای اجرای طرح پل ورودی فومن

تهاتراموال مازاد راهکار تامین اعتبار برای اجرای طرح پل ورودی فومن