مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:452023-01-07سياسي

ملت ایران در 22 بهمن جواب حرمت شکنی های دشمنان را خواهند داد


رییس ستاد دهه فجر ورامین در خصوص جسارت نشریه فرانسوی به مقام معظم رهبری گفت: دشمنان آزادی را با نیت و تفسیر خود معنا می کنند و با عجز و ناتوانی و به مثابه کسانی که از راه دور توهین و فرار می کنند به این روز افتاده اند و قطعا مردم ما در روز 22 بهمن جواب این حرمت شکنی ها را خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران صبح امروز در اولین جلسه ستاد دهه فجر ورامین، اظهار کرد: باز هم مردم ورامین در ویژه برنامه های ایام هفته بصیرت و تشییع شهید گمنام با حضور آگاهانه خود توانستند وحدت و انسجام خود را در فضای عمومی به نمایش بگذارند و امید است در مهمترین برنامه سال در روز 22 بهمن و ایام دهه فجر نیز این انسجام خود را به دنیا نشان دهند.

وی گفت: با توجه به حساسیت موجود و برنامه ریزی و توطئه های دشمنان در چند ماه اخیر همگان باید برای برگزاری باشکوه دهه فجر خصوصا راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که بسیار حساس است با برنامه ریزی مناسب آماده خلق حماسه ای دیگر باشیم.

  وی تصریح کرد: لازم است کمیته های ستاد دهه فجر با برگزاری جلسات با اعضای کمیته های خود با برنامه ریزی مطلوب آمادگی لازم را برای این ایام پیش رو در ایام الله دهه فجر داشته باشند و می توان با ظرفیت هایی که موجود است دهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران در 22 بهمن جواب حرمت شکنی های دشمنان را خواهند داد

ملت ایران در 22 بهمن جواب حرمت شکنی های دشمنان را خواهند داد