مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:472023-01-07سياسي

ورود 600 هزار راس دام عشایر به استان گلستان


 مدیرکل دامپزشکی گلستان از ورود 600 هزار راس دام عشایر به استان خبر داد و گفت: دام های مذکور از استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان وارد مراتع گلستان شده اند.

- علی کاووسی ظهر امروز شنبه 17 دی ماه 1401 در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه رزمایش بزرگ اردوهای جهادی در مناطق عشایری و محروم گلستان از اواخر دی ماه سال جاری برگزار می شود، اظهار کرد: همزمان با برگزاری این رزمایش آیین تجلیل از شبانان و گله داران استان با همکاری اداره کل دامپزشکی، اداره کل امور عشایری و بسیج سازندگی سپاه نینوا در مناطق عشایری برگزار می شود.

مدیرکل دامپزشکی گلستان با تاکید بر اینکه به منظور هم اندیشی و برنامه ریزی لازم در خصوص برگزاری این همایش جلسه ای با حضور معاونین و دفاتر تخصصی مرتبط اداره کل دامپزشکی استان برگزار شده است، ادامه داد: خدمت رسانی مطلوب به جامعه عشایری از وظایف دامپزشکی است و قطعا مجموعه ما در این زمینه کم کاری نمی کند.

وی به آمادگی کامل خدمت رسانی اداره کل دامپزشکی استان در قالب راه اندازی اکیپ های جهادی از قبیل واکسیناسیون، ویزیت و معاینه رایگان دام خبر داد و افزود: توزیع داروی رایگان و همچنین انجام عملیات سم پاشی به منظور مبارزه با انگل های خارجی و جایگاه ها را در دستور کار قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 600 هزار راس دام عشایر به استان گلستان

ورود 600 هزار راس دام عشایر به استان گلستان