مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 15:252023-01-07اجتماعي

از اعلام زمان توزیع کارت آزمون تا تغییرات شکلی کنکور 1402


دکتر عبدالرسول پورعباس، رییس سازمان سنجش آموزش کشور و معاون این سازمان در نشست خبری امروز، 17 دی ماه درباره برگزاری آزمون، نحوه دفترچه سؤالات، - صفر تا 100 نوبت اول کنکور 1402 در نشست خبری رییس سازمان سنجش: از اعلام زمان توزیع کارت آزمون تا تغییرات شکلی کنکور 1402 دکتر عبدالرسول پورعباس، رییس سازمان سنجش آموزش کشور و معاون این سازمان در نشست خبری امروز، 17 دی ماه درباره برگزاری آزمون، نحوه دفترچه سؤالات، قطع اینترنت، اعلام نتایج اولیه و زمان صدور کارت ورود به جلسه آزمون توضیحاتی ارائه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست خبری رییس سازمان سنجش آموزش کشور در ارتباط با نوبت اول کنکور 1402 عنوان شد که علاوه بر افزایش تعداد دفعات برگزاری کنکور، تعداد دفترچه های سؤالات این آزمون نیز نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری یافته است.

اینترنت، آخرین حلقه امنیتی کنکور است دکتر عبدالرسول پورعباس در این نشست خبری گفت: در ارتباط با برگزاری کنکور، اینترنت به عنوان آخرین حلقه امنیت کنکور مطرح است .

براساس مصوبه ای که در دستور العمل شورای امنیت کشور،قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور به صورت سراسری یا نقطه ای مطرح شده است.

در این زمینه درخواست خود را به دبیرخانه شورای امنیت کشور ارسال کرده ایم و در صورت تصویب ابلاغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اعلام زمان توزیع کارت آزمون تا تغییرات شکلی کنکور 1402

از اعلام زمان توزیع کارت آزمون تا تغییرات شکلی کنکور 1402