مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 15:392023-01-07اقتصادي

رشد 0.3 درصدی جمعیت همدان طی پنج سال


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان از سرشماری ثبتی محور در استان خبر داد و گفت: از سال 95 تا 1400 جمعیت استان همدان رشد سه دهم درصدی داشته است.

- الوانیان شنبه 17 دی ماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه آمار جمعیتی استان همدان تغییر جدی نداشته است، در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره آمار جمعیت همدان، اظهار کرد: در سال 95 جمعیت استان همدان یک میلیون و 738 هزار و 234 نفر بوده و در تخمین مرکز آمار این عدد در سال 1400 یک میلیون و 766 هزار و 500 نفر اعلام شده است که رشد سه دهم درصدی دارد.

وی با تأکید بر اینکه به دنبال آمار واقعی از جمعیت استان هستیم، تصریح کرد: به دنبال سیاه نمایی از جمعیت نیستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که آمار دقیقی از جمعیت استان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه سرشماری نفوس و مسکن نیمه هر دهه انجام می شود که سرشماری اصلی در سال 1405خواهد بود، بیان کرد: یک جامعه برای رشد و تعالی نیاز به برنامه ریزی دارد و برنامه ریزی نیز نیازمند آمار دقیق از وضعیت موجود و آینده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه هفتم توسعه در حال تدوین است، تصریح کرد: این برنامه به عنوان سندی است که در پنج سال آینده ملاک عمل خواهد بود و به محض اینکه در مجلس مصوب شود برش استانی را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 0.3 درصدی جمعیت همدان طی پنج سال

رشد 0.3 درصدی جمعیت همدان طی پنج سال