مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 15:452023-01-07بين الملل

گزارش اندیشکده مجارستانی: 100 میلیون اروپایی قادر به گرم کردن خانه هایشان نیستند


نتایج بررسی یک اندیشکده اروپایی نشان می دهد که یک چهارم از مردم اروپا یا همان 100 میلیون نفر از آن ها قادر به پرداخت قبوض گرمایشی و قادر به گرم کردن خانه هایشان در این فصل سرما نیستند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اندیشکده مجارستانی سازادوگ در تحقیقات جدید خود دریافته است که در پی تشدید بحران انرژی در اروپا، یک چهارم از اروپایی ها در گرم کردن خانه های خود در فصل سرد کنونی با مشکل مواجه هستند.

طبق گزارش شبکه روسی راشاتودی، این اندیشکده مجارستانی می گوید که در بین کشورهای اروپایی، یونان وخیم ترین اوضاع را دارد و بیش از نیمی از شرکت کنندگان در یک بررسی گفته اند که در پرداخت قبوض مربوط به گرمایش با مشکل مواجه هستند.

بر اساس این گزارش ،یش از یک چهارم اروپایی ها در گرم کردن خانه های خود و پرداخت بدهی های مسکن و آب و برق با مشکل مواجه هستند.

طبق این بررسی که تحت عنوان پروژه اروپا پیش رفته است، 26 درصد از ساکنان منطقه اتحادیه اروپا یا همان حدود یکصد میلیون اروپایی، قادر به گرم کردن مناسب خانه های خود نیستند و ظاهراً در این بین، مردم یونان متحمل بیشترین آسیب ناشی از بحران انرژی هستند به طوریکه 56 درصد از مردم یونان با مشکلات گرم کردن خانه های خود در این فصل زمستان روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش اندیشکده مجارستانی: 100 میلیون اروپایی قادر به گرم کردن خانه هایشان نیستند

گزارش اندیشکده مجارستانی: 100 میلیون اروپایی قادر به گرم کردن خانه هایشان نیستند