مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 15:502023-01-07اقتصادي

تدوین طرح « سحاب » برای توسعه گردشگری مذهبی در فارس


مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری استان فارس گفت: طرح سحاب برای رونق گردشگری مذهبی در شیراز تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد رضا نقیب زاده صبح شنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: شرکت توسعه گردشگری فارس از جمله شرکت های دولتی است که استانداری فارس رییس هیأت مدیره این شرکت بوده و هدف از ایجاد این شرکت نیز توسعه خدمات گردشگری و توسعه بازار سرمایه ای است.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت های فارس در حوزه گردشگری بی بدیل است اضافه کرد: یکی از جنبه های منحصر به فرد استان فارس در حوزه گردشگری سومین حرم اهل بیت بودن است که جنبه ویژه گردشگری استان فارس نیز به حساب می آید.

او ادامه داد: توسعه گردشگری زیارتی با ایجاد مدیریت واحد از دیگر دستاوردهای است که این شرکت به دنبال دستیابی به آن بوده و در طول این مسیر نیز می کوشد تا با ایجاد ساختار نظام مند در راستای ایجاد مدیریت واحد در بخش گردشگری زمینه توسعه یافتگی این بخش را فراهم کند.

نقیب زاده با اشاره به اینکه طرح زیارتی سحاب در راستای توسعه گردشگری مذهبی در فارس تهیه شده بیان کرد: هدف از ایجاد و تدوین این طرح جذب مشتاقان اهل بیت در شیراز است و در این راستا ایجاد ساختار اجرایی برای اجرایی شدن طرح سحاب با مدیریت معاون گردشگری و امور زیارت استانداری فارس در دستور کار قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح « سحاب » برای توسعه گردشگری مذهبی در فارس

تدوین طرح « سحاب » برای توسعه گردشگری مذهبی در فارس