مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 15:552023-01-07اقتصادي

طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای افراد بدون بیمه اجرا می شود


مدیرکل تأمین اجتماعی کهکیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند و شغل ثابتی هم ندارند، می توانند از طرح فراگیر استفاده کنند تا برای خود سابقه ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول چراغ سحر ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیمه فراگیر خانواده ایرانی انواع بیمه های مرتبط با اعضای خانواده است و در مجموع همه افراد بدون پوشش بیمه ای را شامل می شو د.

وی بیان داشت: این بیمه زنان خانه دار و دختران، دانشجویان، صاحبان مشاغل آزاد، کارفرمایان کارگاه های صنفی، خویش فرمایان و در مجموع همه افراد بدون پوشش بیمه ای را شامل می شود.

چراغ سحر تصریح کرد: متقاضیان این نوع بیمه هم چنان می توانند از خدمات درمانی به تبع همسر یا والدین خود استفاده کنند و نیازی به پرداخت سرانه درمان ندارند.

وی افزود: همچنین دریافت کنندگان مستمری بازماندگان محدودیتی برای بهره مندی از این نوع بیمه ندارند و در صورت انعقاد قرارداد، هم چنان می توانند مستمری بازماندگان خود را دریافت کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان افزود: شرایط و مزایای بیمه فراگیر خانواده ایرانی همانند بیمه مشاغل آزاد است و از نظر درصد و میزان پوشش و نرخ حق درمان تفاوتی با آن ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای افراد بدون بیمه اجرا می شود

طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای افراد بدون بیمه اجرا می شود