مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 16:002023-01-07سياسي

امیر حیدری: پهپادهای نیروی زمینی ارتش قادر به مقابله با هر تهدیدی هستند


فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به قدرت یگان پهپادی این نیرو گفت: این یگان در مطلوب ترین شرایط اجرایی عملیات های پهپادی قرار دارد و می تواند برابر هرنوع تهدیدی به مقابله بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حضور یگان های زرهی، توپخانه، پیاده مکانیزه، پهپاد، جنگال و هوانیروز در رزمایش ذوالفقار 1401 ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در این رزمایش با اجرای تاکتیک ها و تکنیک های نوین به ویژه در حوزه پهپاد و هوانیروز، برگ زرین دیگری را از توانمندی ها و ظرفیت های خود به منصه ظهور رسانده است.

وی افزود: یگان های نظامی برای اینکه در هر شرایطی و در مقابله با هر نوع تهدیدی آمادگی داشته باشند، تمرینات نظامی را در تمامی فصول سال انجام داده تا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند.

نیروی زمینی نیز از این قائده مستثنا نیست و با برگزاری رزمایش های متعدد توانسته است ثابت کند که در مقابله با تهدیدات پیشرو، در اوج آمادگی رزمی و توانان دفاعی قرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، رزمایش ذوالفقار 1401 را در نوع خود بی نظیر خواند و خاطر نشان کرد: برای نخستین بار هوانیروز ارتش با بالگردهای کبری و ترابری توانسته عملیات نشست و برخاست روی ناوهای نیروی دریایی را در سواحل مکران با موفقیّت به اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حیدری: پهپادهای نیروی زمینی ارتش قادر به مقابله با هر تهدیدی هستند

امیر حیدری: پهپادهای نیروی زمینی ارتش قادر به مقابله با هر تهدیدی هستند