مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 16:052023-01-07پزشكي

تست و واکسن کرونا در مازندران کمبود نداریم/کاهش پروتکل های بهداشت


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به افزایش آمار مبتلایان سرپایی کرونایی در استان گفت: این وضعیت درحالی است که کمبود تست و واکسن در استان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، این زیر سویه را از نوع امیکرون دانست و اظهار کرد: میزان سرایت پذیری این سویه بسیار بیشتر از امیکرون است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از آمادگی همه مراکز بهداشتی درمانی روستایی برای واکسیناسیون کرونا خبر داد و گفت: در مراکز شهری هم به ازای هر 50 هزار نفر جمعیت یک مرکز فعال در تزریق واکسن آماده پذیرش مراجعین هستند.

بابایی واکسن های برکت، اسپایکوژن و سینوفارم را واکسن های موجود در مراکز واکسیناسیون سطح استان نام برد و اضافه کرد: در سامانه maz1401.

ir آدرس محل استقرار این مراکز در دسترس همگان قرار دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش ظرفیت انجام تست رپیت و PcR در سطح استان خبر داد و اعلام کرد ؛ هیچ کمبود تست و کمبود واکسن در استان وجود ندارد.

بابایی انجام واکسیناسیون کرونا نوبت یادآور برای کسانی که بیش از 6 ماه از نوبت سوم گذشته را ضروری دانست و تاکید کرد؛ واکسیناسیون دز سوم در افرادی که سه ماه از تزریق دز دومشان گذشته باشد باید انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست و واکسن کرونا در مازندران کمبود نداریم/کاهش پروتکل های بهداشت

تست و واکسن کرونا در مازندران کمبود نداریم/کاهش پروتکل های بهداشت