مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 16:102023-01-07بين الملل

انجام اولین تماس تصویری 4K از فضا


روز گذشته(6 ژانویه) فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) اولین تماس با کیفیت 4K را با زمین برقرار و طی آن درباره نمایشگاه CES 2023 صحبت کردند.

- روز گذشته(6 ژانویه) فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) اولین تماس با کیفیت 4K را با زمین برقرار و طی آن درباره نمایشگاه CES 2023 صحبت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، روز گذشته دو فضانورد ساکن ایستگاه فضایی بین المللی طی تماسی با زمین در مورد فناوری های فضا در نمایشگاه CES 2023 صحبت کردند.

این ارتباط زنده با وضوح 4K از ایستگاه فضایی بین المللی در ششم ژانویه در بزرگترین کنفرانس فناوری جهان برگزار شد و طی آن فضانوردان ناسا نیکول مان و فرانک روبیو در مورد زندگی و کار در فضا صحبت کردند.

هر روز نمی توانید دو فضانورد را در زمان حال تماشا کنید که به طور معمولی یک میکروفن را در دست دارند و به سوالاتی که از زمین از آنها پرسیده می شود، پاسخ می دهند.

در وهله اول، بحث درباره این بود که اکنون زندگی در فضا چگونه است.

ایستگاه فضایی بین المللی که از آن به عنوان آزمایشگاه ریزگرانش نیز یاد می شود، تنها مکانی است که می توانیم چالش برانگیزترین بخش اکتشاف فضا یعنی حضور انسان در فضا را مطالعه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام اولین تماس تصویری 4K از فضا

انجام اولین تماس تصویری 4K از فضا