مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 16:152023-01-07سياسي

تمدید سومین دوره رقابت علمی کنز تا 30 دی ماه


سومین دوره رقابت علمی کنز که با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می شود تا 30 دی ماه 1401 تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فناوری ریاست جمهوری، کنز به معنای کاربرد دانش و ایده برای جامعه است.

هدف این رقابت ارائه راه حل های مبتنی بر علم برای مسائل پیش روی جوامع بشری است که توسط دانشمندان جوان، دانشجویان و اساتید (زیر 45 سال) در سراسر کشورهای اسلامی و مسلمانان سایر کشورها ارائه می شود.

در این رقابت بین المللی، شرکت کنندگان راه حل های خود را در حوزه های 6 گانه بصورت عام یا به صورت اختصاصی برای چالش های اعلام شده توسط پاویون های ملی و بین المللی، در قالب یک فیلم 3 تا 5 دقیقه ای ارائه می دهند.

کنز به دنبال یافتن راه حل هایی برای مقابله با چالش های فعلی جوامع بشری ، استفاده از شخصیت ها و ظرفیت متخصصان برای توسعه علم و فن آوری و تأمین نیازهای صنایع مختلف ، سوق نخبگان جوان برای طراحی و اجرای پروژه های علمی با کیفیت بالاتر و در کمیت بیشتر ، زمینه سازی تعامل بیشتر محققان، فن آوران و سرمایه گذاران جهت پیشرفت علم و فناوری ، ایجاد یک گنجینه ارزشمند از آثار با جمع آوری دستاوردهای شرکت کنندگان و ایجاد بستری فعال برای تعامل و همکاری بین برندگان رقابت بین المللی کنز و برندگان جایزه مصطفی (ص) و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید سومین دوره رقابت علمی کنز تا 30 دی ماه

تمدید سومین دوره رقابت علمی کنز تا 30 دی ماه