مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 16:302023-01-07سياسي

شهید سلیمانی معمار شکست داعش در عراق و سوریه بود


عمار کاظمی فعال سیاسی ضدامپریالیسم در برنامه تلویزیونی «فلسطین؛ محرمانه زدایی» گفت: شهید سلیمانی به عنوان معمار شکست جریان داعش در عراق و سوریه بود.

- عمار کاظمی فعال سیاسی ضدامپریالیسم در برنامه تلویزیونی فلسطین؛ محرمانه زدایی گفت: شهید سلیمانی به عنوان معمار شکست جریان داعش در عراق و سوریه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در جریان حمله پهپادی در تاریخ سوم ژانویه سال 2020، با دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا انجام شد.

با این حال، باید این سوال را پرسید که شهید سلیمانی چگونه فردی بود و و نقش وی در توسعه محور مقاومت و حمایت از آرمان ملت فلسطین چه بود؟ به همین منظور، برنامه فلسطین؛ محرمانه زدایی شبکه پرس تی وی در گفتگو با دیوید میلر ، استاد سابق دانشگاه بریستول بریتانیا و فعال سیاسی-اجتماعی حامی ملت فلسطین و همچنین عمار کاظمی ، فعال سیاسی ضدامپریالیسم و پژوهشگر علم حقوق، با توجه به فرارسیدن سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس کشورمان، به طور خاص به نقش مثبت این شهید بزرگوار در مقابله با جریان استکبار جهانی و به ویژه رژیم صهیونیستی و فعالیت در راستای آرمان قدس شریف و حمایت از حقوق ملت فلسطین پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی معمار شکست داعش در عراق و سوریه بود

شهید سلیمانی معمار شکست داعش در عراق و سوریه بود