مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 16:402023-01-07سياسي

سرانه پایین مطالعه در کهگیلویه و بویراحمد/ وقتی استان نیازمند موج عظیم فرهنگی است


سرانه مطالعه در استان کهگیلویه وبویراحمد پایین است و متولیان باید به دنبال ایجاد برنامه برای گرایش مردم خصوصا جوانان و نوجوانان به مطالعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نشست انجمن کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که استان یکی از استان های با سرانه پایین مطالعه در کشور است و باید دید متولیان چه برنامه ای برای بهبود وضعیت مطالعه و استقبال جوانان و نوجوانان از کتاب و کتابخوانی دارند.

در ابتدای این جلسه جبارنژاد مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از فعالیت 70 کتابخانه در سطح استان خبر داد و گفت: جمعیت عضو کتابخانه های عمومی استان از 26 هزار نفر به 40 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه همه کتابخانه های عمومی استان به پایگاه جهاد تبیین تبدیل شدند، گفت:با حضور گروه های سنی مختلف از جمله دهه هشتادی ها کارهای خوبی در زمینه جهاد تبیین صورت گرفته است.

وی از برگزاری محافل ادبی در کتابخانه های استان خبر داد و گفت: طی یک هفته 360 برنانه فرهنگی اثرگذار در کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

در ادامه باقری نژاد از اعضای این جلسه خواستار ایجاد سالن های مطالعاتی در مدارس شد و گفت: پانسیون های مطالعاتی که راه اندازی شدند با هدف کسب درآمد هستند و ارتقاء فرهنگ مطالعه از اولویت آنها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه پایین مطالعه در کهگیلویه و بویراحمد/ وقتی استان نیازمند موج عظیم فرهنگی است

سرانه پایین مطالعه در کهگیلویه و بویراحمد/ وقتی استان نیازمند موج عظیم فرهنگی است