مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 17:402023-01-07اقتصادي

از تردد خودروهای سنگین حامل سوخت در محور غار علیصدر جلوگیری شود


تدابیری اندیشیده شود که از تردد خودروهای سنگین حامل سوخت در محور غار علیصدر جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنخستین سفرهای نوروزی انجام شد، از همه امکانات و ظرفیت استان در راستای جلوگیری از بروز تصادفات استفاده کردیم.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: شش ماه قبل از سفر رییس محترم جمهور به استان، طرح های اولویت دار در مجموعه راه و شهرسازی با رویکرد تکمیل زیرساخت ها و رفع نقاط حادثه خیز، آماده کردیم و در جلسات سفر مطرح کردیم.

وی با اشاره به اینکه 323 میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور به استان، برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یافت که قابل تقدیر است، افزود: در سفر رییس جمهور به استان، 3,500 میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه و شهرسازی اختصاص یافت.

استاندار همدان با بیان اینکه نقاط حادثه خیز استان بر اساس اولویت بندی احصا و سپس در رفع آن ها اقدام می شود، عنوان کرد: اعتبارات تخصیص یافته در مدت سه سال انجام و پرداخت خواهد شد؛ بنابراین باید طرح ها را بر اساس اولویت بندی تکمیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن به ویژه ساخت شهر یا شهرک های جدید، وجود پیوست ترافیکی الزامی است، گفت: تاکید شده که در ساخت شهر و شهرک های جدید معابر فرعی را حداقل 12 متری، خیابان ها حداقل 24 و بلوارهای شریانی حداقل 75 متر طراحی و در نظر گرفته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تردد خودروهای سنگین حامل سوخت در محور غار علیصدر جلوگیری شود

از تردد خودروهای سنگین حامل سوخت در محور غار علیصدر جلوگیری شود