مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 17:402023-01-07ورزشي

بارسلونا را هم به من بدهند قول نمی دهم / ملاثانی تا 2 سال دیگر لیگ برتری می شود


سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: بارسلونا را هم به من بدهند وعده نمی دهم اما شک نکنید که استقلال ملاثانی تا یکی دو سال آینده لیگ برتری خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: بارسلونا را هم به من بدهند وعده نمی دهم اما شک نکنید که استقلال ملاثانی تا یکی دو سال آینده لیگ برتری خواهد شد.

عزیز فریسات امروز هفدهم دی ماه در حاشیه تمرین تیمش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم از نظر روحی بالا است و شرایط خوبی دارد.

تمرینات خوبی را شروع کرده ایم و مدیران باشگاه آقایان علاقبند و حسینی با تمام وجود در خدمت تیم هستند و حمایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: استقلال ملاثانی شروع خوبی داشت اما رفته رفته مشکلات مالی روی این تیم تاثیر گذاشت و کمی از نظر روحی دچار افت شد البته سختی ها را پشت سر گذاشته و مدیرعامل باشگاه قول داده است مشکل مالی را هرچه سریعتر حل کند و همین نیز باعث شد که بازیکنان از نظر روحی در شرایط بهتری قرار بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی خاطرنشان کرد: برای نیم فصل دوم صددرصد بازیکن جذب خواهیم کرد و به دنبال این هستیم که اولویت را به بومی ها بدهیم و در پست هایی که دچار ضعف هستیم اگر لازم باشد از جاهای دیگر نیز بازیکن خواهیم گرفت و تیم را تقویت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارسلونا را هم به من بدهند قول نمی دهم / ملاثانی تا 2 سال دیگر لیگ برتری می شود

بارسلونا را هم به من بدهند قول نمی دهم / ملاثانی تا 2 سال دیگر لیگ برتری می شود