مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 17:402023-01-07پزشكي

افزایش نقاط زرد در نقشه کرونایی فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تعداد شهرستان های مواجه با شرایط زرد کرونایی در فارس افزایش یافته است، این موضوع را هشداری جدی در خصوص افزایش موارد ابتلا به زیرسویه های جدید کروناویروس و تاکیدی بر اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی دانست.

- دکتر سید وحید حسینی شنبه 17 دی با بیان اینکه ورود موج هشتم کرونا به کشور با افزایش نسبی آمارهای کرونا در فارس همراه بوده است، در خصوص وضعیت رنگبندی کرونایی فارس به خبرنگاران گفت: براساس آخرین اطلاعات، وضعیت شهرستان های خرمبید؛ زرقان؛ خفر؛ جویم و لارستان زرد و دیگر شهرستان های استان فارس آبی است.

او این افزایش را که همزمان با ورود موج هشتم بیماری کرونا به کشور بوده است، به منزله هشداری برای سلامت عمومی قلمداد کرد و از مردم استان فارس خواست تا در مقابل این زنگ خطر، هوشیارانه اقدام کرده و از سلامت خود و اطرافیان در برابر این بیماری محافظت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پایبندی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در هنگام خروج از منزل، همچنین شست و شوی منظم دست ها، حفظ فاصله فیزیکی و پیش بینی تهویه مناسب در اماکن را از جمله راهکارهای موثر در شرایط کنونی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نقاط زرد در نقشه کرونایی فارس

افزایش نقاط زرد در نقشه کرونایی فارس