مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 18:002023-01-07ورزشي

نیم نگاهی به بالای جدول داریم/ به دنبال میزبانی استقلال در ملاثانی هستیم


با توجه به امکانات موجود استقلال ملاثانی به فکر قهرمانی نیست و در وهله اول می خواهیم تیم در لیگ برتر بماند و نیز نیم نگاهی به بالای جدول داریم.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات فوتبال ملاثانی گفت: با توجه به امکانات موجود استقلال ملاثانی به فکر قهرمانی نیست و در وهله اول می خواهیم تیم در لیگ برتر بماند و نیز نیم نگاهی به بالای جدول داریم.

  عبدالرضا حمیدی امروز 17 دی ماه در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال ملاثانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از کادر فنی قبلی تیم که روزهای خوبی را با آن ها داشتیم قدردانی می کنم و خوشحالیم که پیشرفت کردند و امیدوارم در نفت مسجدسلیمان موفق باشند.

با تصمیم باشگاه، آقای فریسات که در دوران فوتبالی اش از بازیکنان بنام کشور و خوزستان بوده و با تیم های مختلفی مربیگری کرده است، رهبری تیم را بر عهده گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: استقلال ملاثانی در نیم فصل نخست شروع خوبی داشت ولی در ادامه مشکلات مالی گریبان گیر این تیم شد که البته مسئولان استان از جمله آقای بنی تمیم و تاج رییس فدراسیون قول داده اند که طی نشست با استاندار خوزستان مشکلات این تیم و همچنین نفت مسجدسلیمان را برطرف کنند.

همچنین قرار است ورزشگاه ملاثانی تکمیل شود تا در ادامه مسابقات این تیم در شهر ملاثانی برگزار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم نگاهی به بالای جدول داریم/ به دنبال میزبانی استقلال در ملاثانی هستیم

نیم نگاهی به بالای جدول داریم/ به دنبال میزبانی استقلال در ملاثانی هستیم