مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 18:202023-01-07اجتماعي

رونمایی از اطلس نیازهای آموزش و پرورش در جشنواره خیرین مدرسه ساز اصفهان


رییس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: اطلس نیازهای آموزش و پرورش طراحی شده و در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز اصفهان رونمایی می شود.

- رییس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان خبر داد: رونمایی از اطلس نیازهای آموزش و پرورش در جشنواره خیرین مدرسه ساز اصفهان ایسنا/اصفهان رییس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: اطلس نیازهای آموزش و پرورش طراحی شده و در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز اصفهان رونمایی می شود.

مجتبی ملااحمدی در نشست خبری بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان که امروز (شنبه، 17 دی ماه) برگزار شد، با اشاره به اینکه این جشنواره امسال بعد از دو سال که به دلیل شیوع کرونا به صورت مختصر برگزار شد، با حضور هزار نفر از خیرین و خانواده هایشان و وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استان برگزار می شود، اظهار کرد: رویکرد جشنواره امسال تکمیل پروژه های نیمه تمام است، ضمن اینکه مانند جشنواره های گذشته خیرین تعهداتی می دهند و از خیرین نیز تجلیل می شود.

وی با اشاره به آغاز فعالیت دهمین دوره هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان از آبان ماه سال گذشته، گفت: در این دوره علاوه بر مدرسه سازی، مدرسه یاری نیز در دستور کار هیئت مدیره قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اطلس نیازهای آموزش و پرورش در جشنواره خیرین مدرسه ساز اصفهان

رونمایی از اطلس نیازهای آموزش و پرورش در جشنواره خیرین مدرسه ساز اصفهان