مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 18:352023-01-07سياسي

نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و دولت


سخنگوی شورای نگهبان آخرین نظرات این شورا درباره مصوبات مجلس و دولت را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز شنبه (17 دی 1401)، نظرات شورای نگهبان در خصوص مصوبات مجلس شورای اسلامی و اساسنامه های دولت را تشریح کرد که متن کامل آن به شرح زیر است: لایحه موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری بین دولت های ساحلی خزر که با اصلاحاتی در جلسه مورخ پانزدهم آذر ماه یکهزار و چهارصد و یک به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه مورخ 1401/10/07 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

لایحه اصلاح ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب جلسه مورخ نهم آذر ماه یکهزار و چهارصد و یک مجلس شورای اسلامی در جلسه مورخ 1401/10/07 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

تذکر:_ در بندهای (الف) و (ب) تبصره 3 الحاقی، چنانچه واژه های کامیونت و تریلر دارای معادل فارسی هستند، از واژه های فارسی استفاده گردد.

لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیر خشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده مصوب جلسه مورخ بیستم و سوم آذر ماه یکهزار و چهارصد و یک مجلس شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و دولت

نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و دولت