مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 18:402023-01-07ورزشي

کعبی: برخی بازیکنان استقلال ملاثانی فقط 3 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند!


بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: کمترین دریافتی در لیگ یک را بازیکنان تیم ما داشته اند و برخی بازیکنان تاکنون 2 تا 3 درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده اند.

- کعبی: برخی بازیکنان استقلال ملاثانی فقط 3 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند! ایسنا/خوزستان بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: کمترین دریافتی در لیگ یک را بازیکنان تیم ما داشته اند و برخی بازیکنان تاکنون 2 تا 3 درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده اند.

امین کعبی امروز هفدهم دی ماه در حاشیه تمرین استقلال ملاثانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و در صورتی که حمایت کنند شرایط بهتر می شود.

تیم از نظر فنی بسیار خوب است و می توانیم حرف برای گفتن داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: انشاءالله با جذب چند بازیکن شرایط تیم عالی تر خواهد شد اما تنها دغدغه ما مشکلات مالی است و اگر مدیرعامل باشگاه و مسئولان استان حمایت کنند و به بازیکنان پول بدهند، می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: کمترین دریافتی در لیگ یک را بازیکنان استقلال ملاثانی داشته اند و برخی بازیکنان تاکنون 2 تا 3 درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده اند و این در شخصیت این تیم نیست و معلوم نیست پول کجا می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کعبی: برخی بازیکنان استقلال ملاثانی فقط 3 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند!

کعبی: برخی بازیکنان استقلال ملاثانی فقط 3 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند!