مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 18:452023-01-07حوادث

راه اندازی سامانه پیامکی 11031 ویژه ناشنوایان و سخت گویش ها در پلیس اصفهان


معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی 11031 ویژه ناشنوایان و سخت گویش ها گفت: این افراد در صورت نیاز به حضور و امدادخواهی از پلیس می توانند به سامانه مذکور پیامک ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهرداد فراشی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از افراد جامعه ناشنوا و یا سخت گویش هستند و به همین دلیل قادر به تماس با شماره تلفن 110 نیستند به همین خاطر معاونت عملیات فراجا برای خدمت رسانی به این عزیزان سامانه پیامکی 11031 را راه اندازی کرده است.

وی افزود: در این طرح ابتکاری هر ناشنوا یا سخت گویشی که به هر نوع نیاز به حضور و امدادخواهی از پلیس نیاز داشته باشد، می تواند با مشکلی که برایش پیش آمده را به همراه نشانی خود به سامانه پیامکی 11031 ارسال و از مأموران پلیس کمک بخواهد.

فراشی ادامه داد: اپراتوران مرکز فوریت های پلیسی 110 به محض دریافت پیامک های ارسالی به سامانه مذکور در اسرع وقت بررسی و برای رسیدگی به مبادی مربوطه ارجاع می دهند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سامانه پیامکی ویژه ناشنوایان و سخت گویش ها در مرکز فوریت های پلیسی 110 استان اصفهان نیز راه اندازی شده است، گفت: با راه اندازی این سامانه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه پیامکی 11031 ویژه ناشنوایان و سخت گویش ها در پلیس اصفهان

راه اندازی سامانه پیامکی 11031 ویژه ناشنوایان و سخت گویش ها در پلیس اصفهان