مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 18:452023-01-07فرهنگي

برگزاری جشنواره فیلم عمار با موضوع موقعیت زن ایرانی _ اسلامی


مسئول اکران مردمی سیزدهمین جشنواره کشوری فیلم عمار گفت: جشنواره فیلم عمار با پرداختن به موضوع موقعیت زن ایرانی _ اسلامی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، مصطفی علینژاد امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه که در منزل شهیدعزت الله کرنعلی گیلانه برگزار شد اظهار کرد: سیزدهمین جشنواره فیلم های مردمی عمار امسال با پرداختن به موضوع موقعیت زن ایرانی و اسلامی آغاز می شود و افتتاحیه این جشنواره در 20 نقطه کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: نهاوند یکی از شهرهای فعال در امر اکرام مردمی فیلم عمار است و ما به همین منظور برای نخستین بار نشست خبری کشوری جشنواره فیلم عمار را در اینجا برگزار می کنیم.

مسئول اکران مردمی سیزدهمین جشنواره فیلم عمار با بیان اینکه اکران فیلم های جشنواره امسال در دانشگاه ها، حسنییه ها، پارک ها و سالن های سینما اجرا می شود افزود: سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در بیش از 100 نقطه کشور اکران می شود که عمده آنها در دهه فجر خواهد بود.

وی گسترده زمانی جشنواره سیزدهم را یک ساله عنوان کرد و گفت: امسال 46 اثر از کشور به دبیرخانه جشنواره رسید که دو اثر آن سینمایی، هشت اثر داستانی، 18 اثر مستند و هشت اثر نیز به صورت نماهنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره فیلم عمار با موضوع موقعیت زن ایرانی _ اسلامی

برگزاری جشنواره فیلم عمار با موضوع موقعیت زن ایرانی _ اسلامی