مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 19:102023-01-07اقتصادي

رونمایی از ماشین آلات سنگین شهرداری اردبیل با ارزش بیش از هزار میلیارد ریال


طی مراسمی از 32 دستگاه ماشین آلات سنگین برف روبی و اتوبوس های درون شهری شهرداری اردبیل به ارزش بیش از یک هزار میلیارد ریال رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز از 32 دستگاه ماشین آلات سنگین برف روبی و اتوبوس های درون شهری شهرداری اردبیل به ارزش بیش از یک هزار میلیارد ریال رونمایی شد.

در این مراسم محمود صفری، شهردار اردبیل با بیان اینکه در سال جاری موفق شدیم 60 دستگاه اتوبوس به قیمت 300 میلیارد تومان از محل رایانه دولتی و اعتبار شهرداری خریداری کنیم، اظهار کرد: از این تعداد اتوبوس ها، در حال حاضر 14 دستگاه توسط شهرداری دریافت و در مرحله پلاک گذاری است و 46 دستگاه اتوبوس را نیز به زودی تحویل خواهیم گرفت.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از نبود دستگاه های برف روبی در شهر اردبیل طی سال های گذشته، گفت: بر همین مبنا و ضرورت تامین دستگاه های برف روبی برای شهرداری اردبیل از محل اعتبارات و منابع داخلی شهرداری 18 دستگاه لودر، گریدر و مینی لودر خریداری شد تا در فصول سرد سال و زمان برف روبی در خیابان ها و معابر مشکلی وجود نداشته باشیم.

شهردار اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته با 325 دستگاه که 136 مورد متعلق به شهرداری و بیش از 190 دستگاه نیز استجاری بود برف روبی انجام شد، ادامه داد: امسال 18 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از ماشین آلات سنگین شهرداری اردبیل با ارزش بیش از هزار میلیارد ریال

رونمایی از ماشین آلات سنگین شهرداری اردبیل با ارزش بیش از هزار میلیارد ریال