مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 19:202023-01-07سياسي

مردم سلامت و آرامش خود را مرهون کادر درمان هستند


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: مردم سلامت و آرامش امروز خود را مرهون تلاش و مجاهدت کادر درمان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسخت ترین شرایط و پیچیده ترین مسئولیت را برای کادر درمان شاهد بودیم که با صبوری و تلاش مجاهدانه تلاش کردند به ارتقای امنیت روانی، آرامش واقعی مردم و تضمین سلامت آنها کمک کنند.

وی با تجلیل از کادر درمان که در سخت ترین روزها همیشه در کنار مردم هستند، تصریح کرد: ما باید با گذر از شرایط سخت کنونی در حوزه سلامت و تأمین امکانات و تجهیزات به شرایط مناسب و خودکفایی برسیم تا بیش از هر زمان دیگر بهترین خدمات از سوی کادر درمانی برای مراجعین فراهم آید.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل به جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی در استان و ضرورت تأسیس دومین بیمارستان تأمین اجتماعی را در اردبیل یادآور شد و گفت: تجهیز این بیمارستان به امکانات مدرن می تواند زمینه ساز ارائه خدمات مطلوب تر باشد تا ما بتوانیم در مواجهه با بیمه شدگان و مراجعین بهترین خدمات را ارائه کنیم.

طباطبایی افزود: کشور ما به پیشرفت های مناسبی در حوزه درمان دست پیدا کرده و ما با بهره گیری از توان دانشمندان و نخبگان جوان وارد عرصه تولید و ساخت واکسن و داروهای تأثیرگذاری شدیم که قطعاً این پیشرفت ها در سال های آینده نمود بیشتری خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سلامت و آرامش خود را مرهون کادر درمان هستند

مردم سلامت و آرامش خود را مرهون کادر درمان هستند