مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 19:202023-01-07اقتصادي

سرمایه گذاری در حوزه ورزش هزینه های سلامت را کاهش می دهد


معاون سیاس، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: سرمایه گذاری در حوزه ورزش و ارتقای تندرستی، هزینه کردها را در بخش سلامت به شدت کاهش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر شنبه در مراسم بهره برداری از دستگاه ام.

ار.

آی بیمارستان سبلان اردبیل اظهار کرد: در چهار دهه گذشته خدمات مختلفی در حوزه بهداشتی و درمانی ارائه شده ولی همچنان در برخی از حوزه ها با مشکلات و دغدغه هایی روبه رو هستیم.

وی کمبود تخت بیمارستانی و نبود برخی تجهیزات و امکانات را در حوزه تشخیصی و درمانی از جمله این معایب برشمرد و تصریح کرد: رفع این مشکلات به همت جمعی و برنامه ریزی درست نیاز دارد تا هم دانشگاه علوم پزشکی و هم تأمین اجتماعی در گره گشایی از این مشکلات تلاشی مضاعف انجام دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ضرورت ارتقای سلامت مردم را با بهره گیری از الگوهای مناسب سرمایه گذاری در بخش ورزش، تربیت بدنی، ارتقای آموزش همگانی و اصلاح سبک زندگی یادآور شد و گفت: مؤلفه های مهم در بهبود سلامت جامعه توجه به تغذیه مناسب همراه با ورزش است که می تواند تضمین کننده سلامت گروه های مختلف جامعه باشد.

قاسمیان نگاه پیشگیرانه را بهتر از درمان عنوان کرد و افزود: هر قدر در حوزه پیشگیری و برگزاری رویدادهای ورزشی سرمایه گذاری کنیم، به همان میزان هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در حوزه ورزش هزینه های سلامت را کاهش می دهد

سرمایه گذاری در حوزه ورزش هزینه های سلامت را کاهش می دهد