مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 19:252023-01-07اقتصادي

کارخانه قند و روغن کشی در شهرستان های شوش و کرخه احداث شود


نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان خواستار احداث کارخانه های چغندرقند، روغن کشی و خوراک دام در شهرستان های شوش و کرخه شدم.

- محمد کعب عمیر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور سرمایه گذاری و احداث کارخانه های صنایع غذایی و همچنین رفع محرومیت زدایی روستاهای شهرستان شوش و کرخه نشستی با رییس بنیاد مستضعفان برگزار شد.

وی، افزایش صنایع تبدیلی و تکمیلی را برای اشتغالزایی جوانان و ایجاد تحول اقتصادی منطقه تأثیرگذار و حائز اهمیت دانست و گفت: شهرستان شوش قطب کشاورزی بوده که سالانه حدود 2 میلیون تن محصولات کشاورزی از جمله گندم، ذرت دانه ای و چغندر قند تولید می کند.

کعب عمیر، خواستار احداث کارخانه های صنایع تبدیلی در شهرستان های شوش و کرخه شد و افزود: با توجه به ظرفیت های شهرستان شوش و کرخه در حوزه های صنایع تبدیلی و غذایی انتظار می رود بنیاد مستضعفان در این حوزه ها سرمایه گذاری لازم را داشته باشد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس با بیان اینکه بنیاد مستضعفان خدمات محرومیت زدایی خود را در حوزه های مختلف انجام خواهد داد، گفت: در این دیدار خواستار تخصیص اعتبار برای بهسازی و آسفالت جاده های شهری و روستایی و همچنین تخصیص اعتبار برای تقویت زیرساخت های حوزه ورزش شهرستان های شوش و کرخه شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه قند و روغن کشی در شهرستان های شوش و کرخه احداث شود

کارخانه قند و روغن کشی در شهرستان های شوش و کرخه احداث شود