مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 19:402023-01-07سياسي

تعطیلی سه روزه تالارهای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس


با توجه به برگزاری همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و همچنین برپایی نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت»، تالارهای هفتگانه این مجموعه از تاریخ 18 تات 20 دی ماه جاری تعطیل خواهند بود.

- با توجه به برگزاری همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و همچنین برپایی نمایشگاه کوی جهاد و مقاومت ، تالارهای هفتگانه این مجموعه از تاریخ 18 تات 20 دی ماه جاری تعطیل خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا عسگری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: این نمایشگاه با محوریت ارائه دستاوردهای پنج ساله سازمان ها و ادارات کل استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، همزمان با همایش مدیران بنیاد در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از 17 تا 21 دی ماه دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه، ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سراسر کشور و سازمان ها و معاونت های این بنیاد، عملکرد، دستاوردها و آثار خود را به نمایش گذاشته اند.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به غیر از روزهای تعطیل اعلام شده، در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 تا 17 و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت 10 تا 17 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی سه روزه تالارهای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

تعطیلی سه روزه تالارهای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس