مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 19:502023-01-07اقتصادي

طرح نهضت ملی مسکن در روستاها اجرایی می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر شهرها در روستاها نیز اجرایی خواهد شد و واجدان شرایط می توانند از تسهیلات آن بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی رجحانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای تأمین مسکن استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد با بررسی شرایط روستاها، اطلاع رسانی برای ثبت نام نهضت ملی مسکن انجام شود تا ساخت و ساز در مناطق روستایی نیز رونق گیرد.

وی افزود: در روستاها، روستاییانی که فاقد مسکن هستند و ساکن روستا باشند و همچنین فرم ج آنها هم سبز باشد می توانند برای بهره مندی از این طرح ثبت نام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: در ارتباط با  کیفیت مصالح در طرح نهضت ملی مسکن لازم است دقت کافی صورت گیرد تا تجربه های نامناسب قبلی تکرار نشود.

81 درصد واحدهای مسکونی مسکن مهر سند مالکیتی ندارند سید علی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: در استان قزوین بیش از 16 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده که از این تعداد حدود 13 هزار واحد مسکونی هنوز سند مالکیتی ندارند.

وی عدم صدور پایان کار را علت سنددار نبودن این واحدها بر شمرد و گفت: نداشتن گواهی استاندارد آسانسور موجب می شود تا پایان کار داده نشود و همین امر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نهضت ملی مسکن در روستاها اجرایی می شود

طرح نهضت ملی مسکن در روستاها اجرایی می شود