مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 19:552023-01-07اقتصادي

ساخت 1394 مسکن برای محرومان توسط بسیج مازندران در همدان و چابهار


بسیج سازندگی سپاه کربلا تاکنون هزار و 394 مسکن برای محرومان در استان های همدان و منطقه حاشیه نشین چابهار احداث کرده و تحویل داده است.

- ساری- جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: بسیج سازندگی سپاه کربلا تاکنون هزار و 394 مسکن محروم در استان های همدان و منطقه حاشیه نشین چابهار احداث کرد و تحویل داده است.

سردار احمد برسلانی در حاشیه افتتاح طرح های محرومیت زدایی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در بخش عمرانی و محرومیت زدایی، پروژه هایی در 14 بخش در دست اجرا است، افزود: احداث راه و پل روستایی، از جمله طرح ها است.

وی ارزش ریالی پروژه های محرومیت زدایی را 549 میلیارد تومان در بخش راه ذکر کرد و گفت: در بخش مسکن نیز با حمایت بنیاد مسکن، کمیته امداد، بهزیستی نیز طرح هایی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه سپاه کربلا در همدان و چابهار دو هزار و 236 واحد مسکونی احداث کردیم، گفت: از این تعداد هزار و 394 واحد مسکن تکمیل و تحویل شد و بقیه نیز در دست اجرا است.

سردار برسلانی ارزش ریالی پروژه های مسکن را 293 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: جمع اعتبارات عمرانی و محرومیت زدایی 842 میلیارد تومان و فعالیت های خدماتی، معیشتی، جهیزیه، البسه و غیره 980 میلیارد تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 1394 مسکن برای محرومان توسط بسیج مازندران در همدان و چابهار

ساخت 1394 مسکن برای محرومان توسط بسیج مازندران در همدان و چابهار