مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 20:202023-01-07سياسي

ملت ایران پاسخ حرمت شکنی های دشمن را 22 بهمن خواهند داد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ملت ایران پاسخ حرمت شکنی های دشمن را 22 بهمن خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دهه فجر امسال فرصت مناسبی برای پاسخ عملی به دشمنان است اظهار داشت: با ایجاد فضای جهاد تبیین در همه سطوح جامعه برای دهه فجر می توانیم پاسخ مناسبی به دشمنان و پادوهای داخلی آنها با توجه به توطئه هایی که در این چند ماه اخیر انجام دادند داشته باشیم.

محمودی با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر باید تلاش کنیم جوانان با مبانی و اندیشه هایی که در این ایام در قبل از انقلاب انجام گرفت و منجر به تحقق انقلاب عظیم ایران اسلامی شد بیش از پیش آشنا شوند گفت: ما باید زمینه ساز حضور آحاد مردم از جمله جوانان در این مراسم ها باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص جسارت نشریه فرانسوی افزود: دشمنان آزادی را با نیت و تفسیر خود معنا می کنند و با عجز و ناتوانی و به مثابه کسانی که از راه دور توهین و فرار می کنند به این روز افتاده اند و قطعاً مردم ما در روز 22 بهمن جواب این حرمت شکنی ها را خواهند داد.

وی عنوان داشت: 17 دی سالروز کشف حجاب رضا خانی با مقاومت مردان باغیرت و زنان عفیفه مواجه شد و قیام 19 دی که جرقه جدید انقلاب اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران پاسخ حرمت شکنی های دشمن را 22 بهمن خواهند داد

ملت ایران پاسخ حرمت شکنی های دشمن را 22 بهمن خواهند داد