مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 20:252023-01-07سياسي

مسئولان گزارش های واقعی از حوزه جوانان ارائه کنند/ مسئولان آمار صوری ندهند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره اهمیت آمار در برنامه ریزی مناسب حوزه جوانان گفت: مسئولان آمارهای واقعی از اقدامات خود در این حوزه به مردم ارائه کرده و از ارائه آمار صوری اجتناب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی امشب  در جلسه ستاد سامان دهی امور جوانان استان، با تاکید بر هم افزایی همه سازمان های مسئول در جهت کیفیت بخشی به برنامه های اوقات فراغت جوانان، اظهار کرد: برنامه های اوقات فراغت باید متناسب با ذائقه نسل جوان تدوین شود.

وی تاکید کرد: برنامه های اوقات فراغت به گونه ای باشد که شامل مهارت آموزی، آموزش سبک زندگی، مسئولیت پذیری اجتماعی، خانوادگی و فردی، اشتغال و ازدواج و مسکن جوانان باشد.

  محمدی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در پایگاه های اوقات فراغت، خواستار بازرسی از این پایگاه ها و نظارت بر محتوای آموزشی آنها تاکید کرد.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی افزود: تدوین برنامه های مناسب و جامع برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان از مهم ترین شیوه های مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی است.

  وی لزوم مهارت آموزی و داشتن برنامه مشخص برای جوانان را به عنوان یکی از مسائل مهم این حوزه یاد کرد و افزود: این مسأله به عنوان امری مهم باید در دستورکار دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان گزارش های واقعی از حوزه جوانان ارائه کنند/ مسئولان آمار صوری ندهند

مسئولان گزارش های واقعی از حوزه جوانان ارائه کنند/ مسئولان آمار صوری ندهند