مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 20:302023-01-07حوادث

جزییات ضربه مالی قریب به 2هزار میلیاردی به بنیان قاچاقچیان مواد مخدر


با تلاش همه جانبه و شبانه روزی پلیس هرمزگان در 9 ماهه امسال ضمن کشف قریب به 54 تن انواع مواد مخدر، هزارو 903 میلیارد تومان ضربه مالی نیز به بنیان مالی سوداگران وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان عصر امروز بیان داشت در راستای مبارزه بی امان با سودجویان و قاچاقچیان مواد مخدر در 9 ماهه امسال هزارو 217 مرحله طرح های عملیاتی در قالب طرح های کنترل محورهای مواصلاتی ، پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و طرح امنیت محله محور در استان اجرا شده است.

وی افزود : در اجرای این طرح ها در مدت یاد شده موفق مجموعا 53تن و 779 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده که کشفیات انواع مواد مخدر صنعتی پر خطر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 42 درصد رشد و افزایش داشته است.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تعداد 30باند فعال قاچاق مواد مخدر شناسایی و منهدم و تعداد 2 هزار و 430 نفر قاچاقچی و توزیع کننده خرد مواد مخدر دستگیرو در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مسلح تعداد 4 نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسیده اند و در این عملیات ها تعداد 16 قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ضربه مالی قریب به 2هزار میلیاردی به بنیان قاچاقچیان مواد مخدر

جزییات ضربه مالی قریب به 2هزار میلیاردی به بنیان قاچاقچیان مواد مخدر