مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 20:302023-01-07سياسي

سرآنه فضای آموزشی کشور به 5 و 2 دهم متر رسیده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح طرح دیده بان که در بستر برنامه شاد برگزار شد، اظهار کرد: - وزیر آموزش و پرورش گفت: در ابتدای انقلاب سرآنه آموزش و پرورش برای هر دانش آموز یک و نیم متر بود و امروز با وجود افزایش جمعیت و مشکلاتی که وجود دارد این میزان به 5 و 2 دهم متر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح طرح دیده بان که در بستر برنامه شاد برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بار ها پیرامون موضوع جهاد تبیین تأکید داشته اند و آن را به عنوان یک فریضه قطعی و وجودی مطرح نموده اند.

رییس ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش افزود: بر همین اساس آموزش و پرورش به دو دلیل بستر مهمی برای جهاد تبیین است.

اول اینکه پیشرفت هایی که در جمهوری اسلامی ایران مشاهده می کنید و استناد فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه های علمی که در قله قرار داریم، نقش آموزش و پرورش نقش بسیار پررنگی است.

دوم اینکه این پیشرفت ها و موفقیت ها را باید به نسل آینده ساز منتقل کنیم تا نسل دانش آموز در معرض این پیشرفت ها قرار گیرند، تا مبادا تحت تأثیر جریان رسانه ای نظام سلطه قرار گرفته و دچار یأس و ناامیدی از ادامه کار نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرآنه فضای آموزشی کشور به 5 و 2 دهم متر رسیده است

سرآنه فضای آموزشی کشور به 5 و 2 دهم متر رسیده است