مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 20:402023-01-07حوادث

ترانزیت محموله یک تنی مواد مخدر در اصفهان ناکام ماند


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در 48 ساعت گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان موفق شد بیش از یک تن مواد افیونی از نوع هرویین و شیشه را کشف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه همایش کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان یکی از استان های مطرح در کشور است که از همه جهات در حوزه های مختلف کشور اقدام کننده و مدافع امنیت است و امروز نیز در تأمین امنیت و آرامش میهن عزیزمان نقش تعیین کننده ای دارد.

وی افزود: اصفهان یکی از نقاطی بوده که اغتشاشگران قصد ملتهب کردن آن را داشتند که مردم هوشیار و آگاه اصفهان توانستند با آگاهی خود فتنه را خنثی کنند.

رضایی بیان کرد: سازمان فراجا نیز در کنار مردم این خنثی سازی را انجام داده و در کنار همه اینها مأموریت های خود در مقابله با هنجارشکنی و ناهنجاری ها را نظیر قاچاق مواد مخدر، مقابله با سارقان و را نیز مقتدرانه به انجام رسانده که به عنوان مثال طی 48 ساعت گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان موفق شده بیش از یک تن مواد افیونی از نوع هرویین و شیشه را که در کشورهای همسایه تولید و قاچاقچیان قصد ترانزیت از وسط کویر داشتند را کشف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانزیت محموله یک تنی مواد مخدر در اصفهان ناکام ماند

ترانزیت محموله یک تنی مواد مخدر در اصفهان ناکام ماند