مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 20:452023-01-07اقتصادي

یک هزار و 988 تعاونی در استان اردبیل فعال است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در استان اردبیل یک هزار و 988 تعاونی فعال داریم که با تعداد اعضای 129 هزار و 493 نفر فعالیت اقتصادی خود را انجام می دهند.

- بهروز رحیم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، بیان کرد: افزایش یا کاهش صادرات در حوزه تعاونی ها ربطی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ندارد ولی سعی ما بر این است تا از شرکت های تعاونی در بخش های مختلف گردشگری، کشاورزی، خدمات و سایر حوزه ها حمایت های لازم را انجام دهیم.

وی به فعالیت 14 تعاونی مرزنشینان و عملیات صادرات و واردات این تعاونی ها اشاره کرد و گفت: در استان اردبیل یک هزار و 988 تعاونی فعال داریم که با تعداد اعضای 129 هزار و 493 نفر فعالیت اقتصادی خود را انجام می دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: 17 درصد اشتغال استان مربوط به بخش تعاون است و شرکت های تعاونی اعم از تولیدی، توزیعی و خدماتی برای هموطنان ارائه خدمات می کنند.

رحیم زاده تصریح کرد: بیشترین شرکت تعاونی در شهر اردبیل با 591 واحد و کمترین واحدهای تعاونی نیز در شهرستان نیر با 79 مورد فعال هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل به برگزاری جشنواره امتنان و انجام مراحل مختلف اشاره کرد و افزود: در کنار این جشنواره، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گروه سلامت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 988 تعاونی در استان اردبیل فعال است

یک هزار و 988 تعاونی در استان اردبیل فعال است