مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 20:452023-01-07سياسي

تأمین قیر رایگان برای عمران و آبادانی 80 روستا


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ا توافق رییس بنیاد مسکن قرار شد قیر رایگان برای آسفالت ریزی و عملیات بهسازی 80 روستا اختصاص یابد.

- صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: برای پروژه راه آهن اردبیل – میانه با تأمین اعتبار تسریع در عملیات اجرایی را شاهد هستیم و در لایحه بودجه سال آینده برای راه آهن اردبیل به پارس آباد نیز منابع ملی در نظر گرفته می شود.

بدری توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی را به همراه تکمیل پروژه فاضلاب اردبیل و نمین یادآور شد و تصریح کرد: 200 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ها در نظر گرفته شده تا با تأمین این منابع به صورت نقد، سرعت عملیات اجرایی را در این حوزه ها شاهد باشیم.

وی از اختصاص 30 میلیارد تومان برای راه اردبیل – ارجستان و انجام توافق برای تأمین زمین با هدف احداث مسکن در اردبیل خبر داد و گفت: با توافق رییس بنیاد مسکن قرار شد قیر رایگان برای آسفالت ریزی و عملیات بهسازی 80 روستا اختصاص یابد.

بدری به پوشش 50 درصدی جمعیت استان در قالب تأمین اجتماعی اشاره کرد و افزود: بیمارستان سبلان قرار بود به سرعت به تجهیزات و امکانات مدرن نظیر سنگ شکن و توسعه اورژانس آراسته شود که این پروژه ها در حالت رکود باقی مانده و ما از مدیریت درمان تأمین اجتماعی گله مند هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین قیر رایگان برای عمران و آبادانی 80 روستا

تأمین قیر رایگان برای عمران و آبادانی 80 روستا