مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 20:452023-01-07سياسي

یک دستگاه اتوبوس شهرداری رشت مفقود شد!/ انتقاد از کم کاری معاونت شهرداری رشت


در جلسه علنی شورای شهر رشت از گُم شدن یک دستگاه اتوبوس شهرداری رشت و واگذاری پنهانی آن به یک نهاد خصوصی و بدون مجوز شورا در دوران مدیریت پیشین شهرداری رشت انتقاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در شصت وهشتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با تسلیت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: روز جهانی مقاومت را که مصادف با سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است را پشت سر گذاشتیم و سردار سلیمانی واقعا مرد میدان بود که با اراده ای آهنین سال ها در مقابله با داعش و دیگر ظالمین مستکبر ایستادگی کرد.

  محمدحسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه سردار سلیمانی به درستی لقب مرد میدان گرفتند، افزود: مردم آزاده سراسر دنیا به همراه مردم ایران اسلامی در سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با عزت و شکوه یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشتند.

  وی با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان گفت: در فصل بارش شدید نزولات آسمانی هستیم و بنده طی چندین مرحله مکاتباتی با شهرداری رشت نسبت به آماده سازی ستاد بحران شهرداری به منظور مواجهه با بارش باران و برف تاکید داشتم اما متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت و پس از تغییر مدیریت در شهرداری رشت ، عدم برنامه ریزی و عدم آمادگی در این حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دستگاه اتوبوس شهرداری رشت مفقود شد!/ انتقاد از کم کاری معاونت شهرداری رشت

یک دستگاه اتوبوس شهرداری رشت مفقود شد!/ انتقاد از کم کاری معاونت شهرداری رشت