مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 20:452023-01-07حوادث

جاعل سکه های قدیمی در زنجان دستگیر شد


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: 50 سکه تقلبی با طرح ساسانی در شهرستان زنجان کشف و یک نفر دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسینعلی فضلی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان زنجان با اقدامات اطلاعاتی گسترده و تحقیقات جامع موفق شدند یک متهم که در زمینه فروش سکه های تقلبی فعالیت داشت را شناسایی کند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: پس از دستگیری این متهم 50 سکه تقلبی با طرح ساسانی را کشف و یک نفر دستگیر شد که پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح قضایی تحویل داده شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اظهار کرد: در سال های گذشته فعالیت های موثری در جهت جلوگیری از حفاریهای غیر مجاز و قاچاق اشیاء عتیقه در اماکن تاریخی و محوطه های باستانی توسط نیروهای یگان حفاظت صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: عزم جدی برای حفاظت از اشیای تاریخی و مبارزه با قاچاق آثار باستانی به عنوان بخشی از سند هویت ملی کشور و استان زنجان در تمامی حوزه های مختلف وجود دارد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اضافه کرد: مردم می توانند از طریق سامانه 09662 حفاری های غیرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاعل سکه های قدیمی در زنجان دستگیر شد

جاعل سکه های قدیمی در زنجان دستگیر شد