مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 21:302023-01-07سياسي

مدیران اشکذر برای رونق گردشگری در این شهرستان اهتمام کنند


فرماندار اشکذر با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان اشکذر با توجه به نزدیکی به مرکز استان گفت: مدیران این شهرستان از فرصت سه ماهه تا عید نوروز برای رونق گردشگری بهره بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله ردایی در نشست شورای توسعه گردشگری شهرستان اشکذر که به دنبال سلسه نشست های شورای توسعه گردشگری استان یزد، برگزار شد، با اشاره به توصیه های اکید استاندار یزد مبنی بر تشکیل شورای توسعه گردشگری شهرستان ها، اظهار داشت: اگرچه صنایع متعدد آلاینده و پاک در حوزه های مختلف در شهرستان اشکذر در حال فعالیت هستند اما صنعت گردشگری نیز به عنوان یکی از اولویت های شهرستان، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم هرکس به هرنحوی دستی بر حوزه گردشگری دارد در این نشست دعوت شود، افزود: باید با هم افزایی و پیشنهاد خوب تشکیل تیم گردشگری، عقب ماندگی در رشته های مختلف حوزه گردشگری جبران شود.

ردایی ادامه داد: موقعیت جغرافیایی و استقرار شهرستان اشکذر در کریدور شمال - جنوب و قرابت مکانی این شهرستان با مرکز استان و جهانی شدن یزد، ضرورت بهره برداری از پتانسیل ها و ظرفیت های بارز گردشگری را پررنگتر کرده است.

فرماندار اشکذر با بیان اینکه مهمترین رکن فعالیت در حوزه گردشگری علاقه افراد است، عنوان کرد: تا علاقه ای نباشد کسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران اشکذر برای رونق گردشگری در این شهرستان اهتمام کنند

مدیران اشکذر برای رونق گردشگری در این شهرستان اهتمام کنند