مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 21:552023-01-07سياسي

حداقل 15 ماه زمان می برد تا واگن های مترو ساخته شوند


قرارداد ساخت 113 دستگاه واگن در داخل کشور بسته شده که حداقل 15 ماه زمان می برد تا به دست ما برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی چمران، در گفت وگوی تلویزیونی خود با برنامه تهران 20 گفت: با یکی از دوستان رسانه ای صحبتی داشتیم و در آنجا گفتیم ما در مدیریت شهری به آب و آتش می زنیم تا به هر نحوی آب و هوای تهران بهتر شود و یکی از کارها که در شورای شهر به فکرمان آمد تا انجام دهیم نامه ای بود که به شخص رییس جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی و رییس قوه قضاییه نوشته شد و در آن نامه ذکر شد چه آسیب هایی با هوای آلوده به تهران در حال زده شدن است.

رییس شورای شهر تهران افزود: بیشترین علت آلودگی هوای تهران منابع متحرک است و بهترین کاری که می توان کرد این است که کیفیت موتورهای متحرک (منابع متحرک) را از نظر کیفیت سوخت و ساخت افزایش دهیم.

چمران ادامه داد: به عنوان مثال اگر سوخت منابع متحرک گازوییل و یا گاز است، اینها را به سمت برقی شدن ببریم که این اقدام در برنامه ما قرار دارد و وزارت کشور نیر موافقت خود را اعلام کرده است که در ابتدا کار سفارش آن انجام و سپس در کشور ساخته شود.

وی بیان کرد: یکی از دلایل آلودگی هوا کیفیت سوخت است که باید استاندارد باشد و در این زمینه استاندارد یورو 5 را اعلام می کنند، زیرا حدس من این است استاندارد یورو 6 به دلیل برهم خوردن برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل 15 ماه زمان می برد تا واگن های مترو ساخته شوند

حداقل 15 ماه زمان می برد تا واگن های مترو ساخته شوند