مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 22:102023-01-07سياسي

حداقل 15 ماه زمان می برد تا واگن های مترو ساخته شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، در گفت وگوی تلویزیونی خود با برنامه تهران 20 گفت: با یکی از دوستان رسانه ای صحبتی داشتیم و در آنجا گفتیم ما در مدیریت شهری به آب و آتش می زنیم تا به هر نحوی آب و هوای تهران بهتر شود و یکی از کار ها که در شورای .

- رییس شورای شهر تهران گفت: قرارداد ساخت 113 دستگاه واگن در داخل کشور بسته شده که حداقل 15 ماه زمان می برد تا به دست ما برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، در گفت وگوی تلویزیونی خود با برنامه تهران 20 گفت: با یکی از دوستان رسانه ای صحبتی داشتیم و در آنجا گفتیم ما در مدیریت شهری به آب و آتش می زنیم تا به هر نحوی آب و هوای تهران بهتر شود و یکی از کار ها که در شورای شهر به فکرمان آمد تا انجام دهیم نامه ای بود که به شخص رییس جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی و رییس قوه قضاییه نوشته شد و در آن نامه ذکر شد چه آسیب هایی با هوای آلوده به تهران در حال زده شدن است.

رییس شورای شهر تهران افزود: بیشترین علت آلودگی هوای تهران منابع متحرک است و بهترین کاری که می توان کرد این است که کیفیت موتور های متحرک (منابع متحرک) را از نظر کیفیت سوخت و ساخت افزایش دهیم.

چمران ادامه داد: به عنوان مثال اگر سوخت منابع متحرک گازوییل و یا گاز است، این ها را به سمت برقی شدن ببریم که این اقدام در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل 15 ماه زمان می برد تا واگن های مترو ساخته شوند

حداقل 15 ماه زمان می برد تا واگن های مترو ساخته شوند