مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 22:152023-01-07پزشكي

وضعیت کرونا در استان بوشهر پایدار است/ لزوم تکمیل چرخه واکسن


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت کرونا در سراسر استان بوشهر عادی است.

- حسن ملکی زاده در گفتگو با بستری نیست، گفت: خوشبختانه در شبانه روز گذشته 4 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند.

وی با اشاره به تداوم روزهای بدون فوتی کرونا در استان بوشهر نیز گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون، متأسفانه 2 هزار و 232 هم استانی جان خود را به دلیل ابتلاء به کرونا از دست داده اند.

ملکی زاده با اشاره به اضافه شدن سه مورد مثبت جدید کرونا در هفت روز گذشته به آمار کل مبتلایان کرونا در استان عنوان کرد: در استان بوشهر از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون 108 هزار و 662 نفر به این ویروس مبتلا شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به احتمال بروز موج جدید کرونا، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مقدمات لازم را برای کنترل این بیماری فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان تقاضا می شود برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا نسبت به تکمیل چرخه واکسن اقدام کرده و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه در مکان های سرپوشیده را جدی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا در استان بوشهر پایدار است/ لزوم تکمیل چرخه واکسن

وضعیت کرونا در استان بوشهر پایدار است/ لزوم تکمیل چرخه واکسن