مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 22:152023-01-07حوادث

پایان فرار یک ماهه 4 سارق مسلح


چهار سارق مسلح که از یک طلافروشی در شهرستان خفر استان فارس 2 کیلوگرم طلا سرقت کرده بودند در خرمشهر دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، در پی سرقت یک مغازه طلا فروشی در یازدهم آذر امسال در شهرستان خفر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی خفر و کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

شاکی در اظهارات خود گفت: ساعت 7 شب یازدهم آذر در حال رفتن به منزل بودم که یک سواری پژو پارس بدون پلاک با چهار سرنشین که صورت هایشان را پوشانده بودند راهم را سد کردند و با تهدید سلاح گرم من را سوار خودرو کرده و به در مغازه ام (طلافروشی) بردند و پس از باز کردن در اقدام به سرقت حدود 2 کیلوگرم طلا به ارزش 20 میلیارد ریال کردند و سپس من را به بیابان های اطراف خفر برده و بیرون انداختند و متواری شدند.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و مأموران انتظامی خفر تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی پس از یک ماه مطلع شدند که سارقان پس از سرقت به شهرستان خرمشهر متواری شده اند.

کارآگاهان پس از دریافت نیابت قضایی به خرمشهر رفته و با همکاری کارکنان انتظامی آن شهرستان موفق شدند هر 4 سارق مسلح را که اعضای یک باند بودند شناسایی و آنان را دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان فرار یک ماهه 4 سارق مسلح

پایان فرار یک ماهه 4 سارق مسلح