مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 22:252023-01-07سياسي

گلایه دبیر شورای عالی فرهنگ عمومی کشور از وضعیت شهرها


دبیر شورای عالی فرهنگ عمومی کشور گفت: متأسفانه امروز شهرها تنها به یک نمای سازه عمرانی تبدیل شده و تنها شهروندان را به سمت مصرف گرایی و تبعیت از نظام سرمایه داری دعوت می کند و تمام جریان های اجتماعی حاکم در جامعه را نیز به این سمت فرا می خواند.

- سید مجید امامی امروز شنبه 17 دی ماه در دومین نشست هم اندیشی روسای کمیسیون های فرهنگی شوراهای اسلامی شهرهای حماسه ساز انقلابی که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، به اهمیت کمیسیون های فرهنگی در تدوین برنامه های فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: گردهمایی کمیسیون های فرهنگی شورای شهرهای مختلف در قم نشان دهنده این بوده که مدیریت شهری در مسیر درستی قرار گرفته است.

وی ورود مدیریت شهری و شوراهای اسلامی شهرها را در حوزه فرهنگ در انتقال فرهنگ انقلابی مهم و تأثیرگذار خواند و افزود: شهر یک سازه فرهنگی و تمدنی است و با اینکه تأثیر آن نسبت به خانواده بر افراد کمتر است اما تأثیر زیادی داشته و در زندگی مدرن نقش مهمی را ایفا می کند.

دبیر شورای عالی فرهنگ عمومی کشور تصریح کرد: متأسفانه امروز شهرها تنها به یک نمای سازه عمرانی تبدیل شده و تنها شهروندان را به سمت مصرف گرایی و تبعیت از نظام سرمایه داری دعوت می کند و تمام جریان های اجتماعی حاکم در جامعه را نیز به این سمت فرا می خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه دبیر شورای عالی فرهنگ عمومی کشور از وضعیت شهرها

گلایه دبیر شورای عالی فرهنگ عمومی کشور از وضعیت شهرها