مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 22:252023-01-07سياسي

آیین تکریم از خانواده شهدای مدافع حرم کرمانشاه برگزار شد


مراسم عزاداری به مناسب وفات حضرت ام البنین (س) و آیین تکریم مادران و همسران شهدا به همت پایگاه مسجد ثارالله شهرک ظفر شهر کرمانشاه برگذار شد.

- کرمانشاه- مراسم عزاداری به مناسب وفات حضرت ام البنین (س) و آیین تکریم مادران و همسران شهدا به همت پایگاه مسجد ثارالله شهرک ظفر شهر کرمانشاه برگذار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم وفات حضرت ام البنین (س) و آیین تکریم مادران و همسران شهدا همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل ها در پایگاه مسجد ثارالله شهرک ظفر با حضور خانواده شهدای مدافع حرم، معاون هماهنگ کننده سپاه و جمعی از مردم ولایتمدار برگزار شد.

سرهنگ سعید بهشتی راد معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی در جهبه های مختلف جنگ به ویژگی های اخلاقی سردار سلیمانی و نقش بانوان در جامعه و تربیت فرزندانی همچون این شهید بزرگوار و اظهار کرد: حاج قاسم با ویژگی های اخلاقی منحصر به فردی خود اقتدار را در جبهه های مقاومت به وجود آورد شهید و نام حاج قاسم هم برای دشمنان ترسناک است و ما در مقابل سردار دل ها وظیفه داریم که ادامه دهنده راهشان باشیم.

بهشتی راد با اشاره به حضور آمریکا در افغانستان و عراق به بهانه های مختلف ادامه داد: آمریکا سال ها است که بر خاورمیانه و منابع این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تکریم از خانواده شهدای مدافع حرم کرمانشاه برگزار شد

آیین تکریم از خانواده شهدای مدافع حرم کرمانشاه برگزار شد